Re: Kosten TDP pedalen

Sjoerd vroeg:

> Ze kosten f 270 + f 15 zendkosten als je rechtstreeks bij Vecuve besteld.
> De SPD is dan van VP, weet iemand of dit fantsoenlijk uitwisselbaar is met
> Shimano SPD (Shimano blokjes in VP-SPD pedalen) ?.

Je kunt wel met Shimano plaatjes in VP pedalen, maar die zitten dan erg los
omdat de achterkant zijdelings niet ingeklemd wordt.
Met VP plaatjes in Shimano pedalen lukt niet, omdat het plaatje aan de
achterkant te breed is. (Ik heb zelf VP en mijn vriendin heeft Shimano SPD)
Ik neem overigens aan dat je de plaatjes erbij krijgt, maar als je al een
paar SPD-schoenen met plaatjes hebt staan, dan ga je natuurlijk niet
iedere keer de plaatjes wisselen.

--
Groeten van Niels,
               O                                  __o
Niels Geerts                            | Email:  niels at wfw.wtb.tue.nl
Department of Mechanical Engineering    | Phone:  +31 40 2473358
Eindhoven University of Technology      | Adress: Wh -1.127, PO Box 513,
The Netherlands                        	|         5600 MB Eindhoven