Re: Ligfiets parkeren

Theo de Gruiter wrote:

> Eigenlijk zouden er 'ligfietsparkeerplaatsen' moeten zijn (die dan uiteraard
> niet dienen te worden ingepikt door 'bukkers-zonder-stander'). Hierbij valt
> te denken aan paaltjes, bomen, hekjes en bankjes. Want het is toch zeker
> zonde om zo'n fraai stukje techniek tussen de bukkers verloren te laten gaan?!

Ik pleit hierbij voor totale afschaffing van de wielmollende fietsenklem
en plaatsing van pak weg 30 miljoen smaakvolle hekjes voor ALLE soorten
fietsen.

Danny, die vindt dat alle fietsen fraaie stukjes techniek zijn omdat het
het meest efficiente vervoermiddel in het bekende heelal is, inclusief
de benenwagen, Siepman