Re: ligfietsen en triathlon (was: Re: Harder met SPD-pedalen?)

>Ik ben het met je eens dat je fantastische tijden kunt neerzetten als je
>in een gestroomlijnde ligfiets/roeifiets mag meedoen aan een triathlon.
>Zover zal het nooit komen helaas.

Fatalistisch, hoor: 'zover zal het nooit komen'...
Tenzij je je eigen triathlon gaat organiseren, natuurlijk. het Guiness book
o.r. kunnen de UCI-regels niets schelen en dan kan je bovendien ook nog
steeds 'je eigen wereldkampioen' worden, toch?!

Met optimistische groet
Ludger