Re: Flevo racer

Ha die Arjan,

>1) Wie rijdt er met 26" en wie met 28" inch wielen in de flevo racer. Zijn
>er mensen met ervaring op beide en zo ja, wat zijn de verschillen? Mijn
>voorkeur gaat uit naar 26" (zie vraag 3 waarom)

Ik ben nog nooit een racer met 26" tegengekomen! Al schijnen ze er te zijn...

>2) Wat schakelt prettiger, grip shifts of de speciale 'cross-commandeurs'
>aan het einde van het stuur. Zijn deze laatste nog te koop en ook geschikt
>voor 8 kransjes?

Wat je prettiger vind is persoonlijk, maar cross-commandeurs zijn wel
kwetsbaarder, ook bij een racer. Want, hoe zet jij je fiets tegen een muurtje???

Als je wat lengte maten zoek, zelf lig ik op ee Challenge Cirrus. Wanneer ik
deze naast mijn 'gewone' fiets zet is het verschil minimaal. Dit hangt wel
enigszins af van je (been)lengte. Een ligfiets wordt langer, een bukfiets hoger.

Groetjes, Theo

t.j.d.degruiter at student.utwente.nl
Booggang 27
7552 JX  HENGELO (Ov.)