Re: Flevo racer

Hoi Arjan,

> Leek me nooit zo'n handige fiets wegens dat gekke
> sturen, maar als ik het archief nakijk schijnt dat wel te wennen.

Het vergt wel een stevige portie motivatie. Ik heb mijn Racer juist gekocht
om dat gekke sturen. Ik vraag me af of mensen die dat niet als een
uitdaging zien het geduld kunnen opbrengen om het te leren. Ergo: hoe
Flevominded ben je?

> 1) Wie rijdt er met 26" en wie met 28" inch wielen in de flevo racer.

Nagemeten: 27". Verwarring. Fiets gekrompen of meetlat uitgelubberd?
Hypothese: 28" wiel met kleine bandjes leidt tot de meetafwijking.

Succes met de keuze.

Groeten,
Alte

P.S: (ook) jouw tijdzone-instelling staat niet goed. We zitten in tijdzone
+02.00.