Re: Fevo racer

> Arjan Wijdeveld vroeg:

> 1) Wie rijdt er met 26" en wie met 28" inch wielen in de flevo racer.
op racefiets velgen met smalle  bandjes 23-622. zit qua maat op 27"
of zo.

> 2) Wat schakelt prettiger, grip shifts of de speciale 'cross-commandeurs'
het ossekop-stuur is bij mij na 1 jaar vervangen door een simpel
recht atb-stuur met dito gripshift. Minder kwetsbaar dan commandeurs
en met een recht stuur heb ik de grip-shift ook op de juiste wijze
beet. (vooral bij regen en kou belangrijk).

>  3) Zijn er mensen die het rubber veerelement vervangen hebben voor een
> olie/lucht geveerd exemplaar?
Zou ik wel eens willen proberen. Voor de veerweg hoef je m.i. niet
naar een kleiner wiel toe, de optionele hoogte instelling maakt ook
al een grotere veerweg mogelijk. Ik zou eerder een langere achtervork
monteren i.p.v. met verschillende wielen te gaan rijden.

Jaap van Bergeijk
http://flex174.aenf.wau.nl/