Re: Fevo racer

> 2) Wat schakelt prettiger, grip shifts of de speciale
> 'cross-commandeurs' aan het einde van het stuur. Zijn deze laatste
> nog te koop en ook geschikt voor 8 kransjes?

Ik heb GripShifts op m'n Racer, op een ossekop stuur, maar met extra
bar ends (afgezaagd) die horizintaal zitten en waarop de
Gripshifts gemonteerd zijn. Handig bij nat en koud weer (met
handschoenen b.v.) en goed om je fiets tegen een muur te zetten.
Een recht ATB-stuur is te veer weg voor mijn korte armen.

Mark.

         __     O               __O               Mark Maier