bowi tekeningen

Gegroet iedereen

Ik ben nieuw op deze mailinglist en ik de afgelopen weken even de kat
uit de boom gekeken en enorm genoten van de "zinvolle" discussie over
het fenomeen buk cq ligfiets. Bedankt hiervoor, het was beter dan de
eerste de beste soap.

Ik heb een vraagje ik heb zelf de hurrycane en wil voor mijn vriendin
graag zelf een ligfiets bouwen en ik dacht hierbij aan de BOWI. Heeft
een van jullie discussie participanten een idee hoe ik aan tekeningen
van deze fiets kan komen?

Eelco "de discussie maagdelijke" van Harten