Re: Veerweg achtervering

Ha Peter

Op 19 Oct 97, 0:04 uur, schreef Peter Jonker over Re: Veerweg
achtervering:

> Ik heb hier een JPG van de greenmachine van flevobike. Een plaatje
>
> Is er iemand die iets meer kan vertellen, zo als de huidige kosten,
> levertijd ervaring etc?

Ja, heb ik bij Flevobike gevraagd. Het ding op het plaatje is een
prototype van een TU-er. Flevobike gaat hem daadwerkelijk op de markt
brengen, maar hij moet nog verder ontwikkeld worden. Wanneer hij op
de markt komt en hoeveel hij gaat kosten is nog niet bekend...

Groeten,
Siem

Email: sweel at worldonline.nl
Home: http://www.worldonline.nl/~sweel/