Plaatjes...

Een hele tijd geleden heb ik eens beloofd dat ik een paar plaatjes op mijn
www pagina's zou zetten.... Welnu, eindelijk maar toch heb ik het
voorelkander.

Kijk maar eens op mijn homepage: http://rc.service.rug.nl/~cat

Klik op de 'Alleweder' link voor plaatjes van de Verhees -en- de Flevo
Alleweders of klik op de 'SinnerClub' link om te zien hoe een ligfiets met
kinderkarretje eruit zit.

Chris -nu gewapend met vlakbedscanner- Teuben.
Chris Teuben, Rekencentrum Rijksuniversiteit Groningen