Re: achtervering Oke-ja

>Beste lijstlezers/ligracers,
>
>Wie bouwt er even een achtervering voor mijn Oke-ja? Moet toch niet moeilijk
>zijn voor een handige techneut. Je kun hier zien hoe het ongeveer moet:
>http://www.diskspace.com/aps/bikee.html

Fijne reclampagina overigens. Die jongens/meisjes hebben geloof ik even de
laatste tien jaar ligfietsenbouw in Nederland gemist. geef mij maar een
Hurri.

Succes met de veren (vergeet het dempen niet!)
Ludger

Ludger Offerhaus, Berlijn
GeoForschungsZentrum Potsdam, Department 3.2
Telegrafenberg A 51, 14473 Potsdam, GERMANY
Tel: +49 (0)331 288 1324/1387