Re: achtervering Oke-ja

geef mij maar een
>>Hurri.
>
>Dan kan je hem zeker weer verkopen???

Als ik daar zin in heb, zeker.

>Voel je je al een beetje gehandicapt?

Hoezo? degenen die liggend fietsen zijn toch de gehandicapten? Toch?

Alhoewel.. Als ik zo door ga is de vraag wat eerst breekt een stukje van
mij (afkloppen), bijvoorbeeld mijn polsen (gisteren weer op te hoog tempo
over/door een gat in de weg op mijn Brompton, dat was niet lekker) of een
stuk van mijn fiets (in zes weken het achterlager van de Brompton de
speling in gereden)

>Groets Patrick

De Groeten.
LO

Ludger Offerhaus, Berlijn
GeoForschungsZentrum Potsdam, Department 3.2
Telegrafenberg A 51, 14473 Potsdam, GERMANY
Tel: +49 (0)331 288 1324/1387