Re: Bevestigingsplaats remmen.

> **Voor** de vork, want achter de vork bestaat het gevaar dat de rem
> kompleet vastslaat ergens tussen velg en vork. De kans dat dat gebeurt is
> niet groot, de gevolgen als het gebeurt wil ik liever niet al te precies
> overdenken.

Duidelijk. Ik had inderdaad zo'n antwoord verwacht, maar zou er ook nog
een verschil in remkracht zijn?

--
Groeten van Niels,
               O                                  __o
Niels Geerts                            | Email:  niels at wfw.wtb.tue.nl
Department of Mechanical Engineering    | Phone:  +31 40 2473358
Eindhoven University of Technology      | Adress: Wh -1.127, PO Box 513,
The Netherlands                        	|         5600 MB Eindhoven