Re: Bevestigingsplaats remmen.

>Duidelijk. Ik had inderdaad zo'n antwoord verwacht, maar zou er ook nog
>een verschil in remkracht zijn?

Niet noemenswaardig, zolang je ook met de V-btakre voor de vork kunt
blokkeren. En volgens mij zal het bij normaal stijve vorken en
remaanhechtingen niet noemenswaardig meer kracht kosten.

vr.gr.
Ludger

Ludger Offerhaus, Berlijn
GeoForschungsZentrum Potsdam, Department 3.2
Telegrafenberg A 51, 14473 Potsdam, GERMANY
Tel: +49 (0)331 288 1324/1387