Re: motortje

Henry

Kijk voor info over electromotorfietsen eens in het jongste nummer van
InnoVisie, het blad van de Innovatie Centra
(1997 nr 8, oktober) Hierin staat een artikel over dhr AJJ Leenaars van
de firma Antec te Arnhem.
Hij heeft een electromotor fiets gemaakt met een speciale 3-fasen naaf
motor.
Eigenlijk heeft hij een gewone fiets omgebouwd