Re: 12-versnellingsnaaf van Sachs

Howdy,

> Ik weet niet meer waar, maar volgens mij zijn terugtrapremmen vanaf
> volgend jaar verboden

Wat een kolder. Voor de gemiddelde scholierenfiets is de terugtraprem
volgens mij verreweg het veiligst. Al die handremsystemen hebben ernstig te
lijden van 's Neerlands (lagere-) schoolgebruik: minstens eenmaal per maand
moest ik vroeger mijn fiets uitgraven uit een omgedominoot rijtje.

Groeten,
Alte