aerovelgen met bagage

Hallo allemaal,

Ik ben sinds een paar maanden in het bezit van een Challenge Cirrus
met aerovelgen.
In hoeverre zijn deze velgen, met bijbehorende dunne spaken,
geschikt voor het vervoeren van vakantiebagage met
achter- en lowridertassen of een BOB-trailer?

M.vr.gr,

Marcel Pronk

P.S. Stuur het antwoord in elk geval ook naar m'n mailadres a.u.b. De
maillinglist kan ik helaas niet altijd lezen.