Te land, ter zee en in de Lucht.

Mailinglisters,

Ik zat vanavond een beetje te zappen en zag het laatste stukje van het TROS-programma Te
Land ter Zee en in de Lucht, waarbij allerlei fietsachtige objecten over een smalle
plank over een waterpartij fietsen. De berijder die het snelst de bel aan de overkant
weet te luiden is de winnaar.

De winnaar van deze aflevering van Johan Oosterling, een ligfietser! In 7,66 seconden
raasde hij naar de overkant en liet Nederland op een heel aparte manier zien dat
ligfietsen toch best wel heel snel zijn! Goeie promotie.

Kent iemand Johan Oosterling? Ik vind het wel leuk een klein stukje te schrijven in
HPV-nieuws over z'n stunt.

Danny.