RE: Flevo-racer

> een
> Ik ben er over aan het denken. Misschien heeft Koni (Oud Beijerland)
> wat ideeen. Die maken schokbrekers voor auto's, treinen, bruggen,
> ect.

Even een korte opmerking over Koni. Tijdens mijn solicitatie daar werd
mij duidelijk dat Koni niet erg HPV gericht is. Om een van hun
medewerkers te citeren:
"Een fiets heeft twee wielen en een motor te weinig."

Dit zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van hun schokbrekers. Maar
ik denk niet dat je daar specifieke informatie met betrekking tot
(lig)fietsen vandaan kunt halen.

mvg tc

--
Toni Cornelissen       |