RE: Nu we een uur later naar huis fietsen..

> ..en we het toch over licht hebben, mijn koplamp zit op mijn Flevobike
> Bike aan de (verende) voorvork vast. Dat geeft een nogal nerveus op en
> neer springende lichtvlek op de weg. Heeft er iemand misschien al een

Bij mij zit het de koplamp ook aan de vork vast. Het is mij niet
opgevallen dat de lightvlek op en neer springt. Misschien komt dat
doordat mijn vering wat stijver is.

Ik heb een nylon schijf tussen de demper en het frame gemonteerd. Het
kost nu mogal wat moeite om de voorvork opnieuw te monteren, maar mijn
voorwiel komt nu niet meer zo snel tegen het frame aan.

In eerste instantie had ik mijn remkabel aan de onderkant van het frame
gemonteerd en daar het kabeltje van mijn teller om gewikkeld. Binnen een
maand deed mijn teller het niet meer. Na heel wat gepiel met de sensor
keek ik eens naar de onderkant van mijn frame. SCHRIK!! de mantel van
mijn remkabel was bijna doorgesleten.

> elegante manier bedacht om de lamp aan het frame te bevestigen? Zou-ie
> ook
> wat verder naar voren kunnen; ik hoef niet steeds mijn trappers te
> verlichten.

Gaatje boren boutje er doorheen (net als bij de voorvork)?

Waar ik hinderlijk vindt is dat de kuilen in de weg veel dieper lijken
dan ze zijn doordat ze van een lager punt verlicht worden dan ik gewend
ben.

Toni "Bang van diepe gaten" Cornelissen

--
Toni Cornelissen       |