Re: dichte wielen

Ha Theo

Op 27 Oct 97, 11:05 uur, schreef Theo van Soest over dichte wielen:

> Ik wil mijn wielen dichtmaken met een doek-constructie. Er schijnen
> kunststof-klemmetjes te zijn waarmee je zo'n schijf vastklemt aan de
> spaken. Weet iemand iets af van die klemmetjes en heo eraan te

Ja, die kan je o.a. bij Flevobike kopen. Die klemmetjes schuif je
over je spaak op het spaak-moertje. Tis overigens wel een operatie,
met name bij het achterwiel, want je moet de tandwielen eraf halen om
het doek een beetje netjes aan te brengen. Dat doek zit gespannen om
een metalen ring van draad. En die draad schuif je in de klemmetjes.

Groeten,
Siem

Email: sweel at worldonline.nl
Home: http://www.worldonline.nl/~sweel/