Re: Sloten (NON-HPV)

Ludger Offerhaus schreef

>Vraagje:
>Zijn er gevallen bekend waarin fietsendieven lopers of andere
>reservesleutels van beugel- en andere sloten bleken te hebben?

Ik heb er nog niet van gehoord, maar ik heb wel gehoord van een
slotenverkoper op de albertkuip, die beweerde dat hij zelf een slangslot
(met zo'n computer sleuteltje) binnen 10 seconden open kreeg. Dus als ze
willen krijgen ze echt elk slot open met of zonder (reserve) sleutel.

Groetjes,
Gerben-Jan, die hoopt dat ze een oud wrak stelen dat makkelijk te verkopen
is, boland