Re: nlhpv-digest V1 #210

Hoi,

Ik weet niet of ik als digest-ontvanger de reply-knop kan drukken.

Twee reacties:
1) koplamp Flevobike
De Flevo bracket-pot wordt met twee bouten op het frame geklemd. Tussen
de klemvlakken, waar de bouten doorgaan, blijft een paar milimeter
ruimte over. Mijn lamp hangt nu ondersteboven aan de voorste van de twee
bouten, met twee rubbertjes mee ingeklemd in de bracket-pot. (Hoe leg je
dit uit zonder tekening?) Uiteraard gaat dit niet met elk model lamp.
Maar je kunt ook een profieletje mee inklemmen aan daaraan een lamp
bevestigen.

2) dynamo
Ik heb een AXA HR. Het eerste exemplaar was binnen enkele weken muurvast
gelopen. Ik heb kostenloos een nieuw exemplaar gekregen. Dat werkt al
twee jaar naar wens: loopt voldoende licht, geeft voldoende licht, slipt
niet, heeft goede aansluitpunten (ook voor een retourgeleider) en een
overspanningsbeveiliging.

Groet, Norbert Bons