Re Lampie op Flevo

Hoi allemaal,

>..en we het toch over licht hebben, mijn koplamp zit op mijn Flevobike
>Bike aan de (verende) voorvork vast. Dat geeft een nogal nerveus op en
>neer springende lichtvlek op de weg. Heeft er iemand misschien al een
>elegante manier bedacht om de lamp aan het frame te bevestigen? Zou-ie
>ook
>wat verder naar voren kunnen; ik hoef niet steeds mijn trappers te
>verlichten.

Op mijn FlevoRacer heb ik een gaatje in het voorste stuk buis geboord. De
lamp (Zo'n mointunbaik ding met hallo-geen-lamp) zit (ondersteboven) met
een boutje (werd meegeleverd) vast geschroefd. Met wat buigen schijnt 't
licht op de goeie plek. Het lampje past makkelijk tussen de trappers, dus
dat is geen probleem.

Zoiets dus:
 ___________ _   _

|__________ _   _

 <\   |
 <  \_|
 <  /
 </

Op een andere Racer zag ik eens dat er op de trapas-buis een
bevestigingsplaatje voor licht was gemaakt (Door Flevobike volgens hem)
Mijn achterlicht zit aan de bagagedrager, maar die zit niet op elke Racer.

>Dank voor het meedenken,

Geen dank ;)

http://wwwedu.cs.utwente.nl/~verstoep/mortification.html
Email: verstoep at cs.utwente.nl