          verstoep schreef:
          Zoiets dus:
             ___________ _   _

            |__________ _   _

             <\   |
             <  \_|
             <  /
             </

          Op mijn Optima Condor zit de hallo-geen-voorlamp ook zo (ondersteboven)
          gemonteerd. Dit heeft echter een groot nadeel:
          Na een stevige regenbui op de afsluitdijk kwam ik er achter dat mijn
          voorlamp voor ongeveer de helft vol met water was gelopen. Na enkele
          dagen fietsvakantie was de lamp wel weer droog (en werkte ook nog
          steeds), maar de spiegel is nu voor de helft dof geworden, zodat de
          lichtopbrengst een stuk minder is dan voorheen.

          Bjinse, die zijn voorbuis 180 graden laat draaien zodat de lamp weer
          boven zit, Veenstra