RE: RE LAMPIE OP FLEVO

Hoi allemaal!

ik las dat iemand schreef:

>Na een stevige regenbui op de afsluitdijk kwam ik er achter dat mijn
>voorlamp voor ongeveer de helft vol met water was gelopen. Na enkele
>dagen fietsvakantie was de lamp wel weer droog (en werkte ook nog
>steeds), maar de spiegel is nu voor de helft dof geworden, zodat de
>lichtopbrengst een stuk minder is dan voorheen.

Mijn lampje zit ook ondersteboven, maar is helemaal symmetrisch, dus hij
loopt nooit vol, of die nou rechtop staat of ondersteboven hangt. Het
stroomdraadje gaat naar binnen tussen de naad van de kap en de houder.

Door een ongelukje met een jochie van links heb ik alweer m'n derde
koplamp, nadat m'n tweede net een week dienst deed...
De eerste is gesneuveld in de trein (klotewissels), zodat m'n fietsje
precies met de koplamp op de voorband van een andere fiets viel. KRAK,
niets meer aan te doen...

http://wwwedu.cs.utwente.nl/~verstoep/mortification.html
Email: verstoep at cs.utwente.nl