Re Motortje

            Hoi Henry,

            Over proefje met electrische hulp anndrijving gesproken, ik
            ben al enige tijd bezig om onze Alleweder, wleke door LNP
            PLastics is aangeschaft, te voorzien van een hulpmotor.

            Mijn beweegredenen waren, iedereen vond het leuk om met de
            Alleweder te fietsen, maar de meesten werden er moe van.
            Mensen zijn soms rare wezens, dus...

            Op dit moment ben ik nog de snelheidsregelaar aan het
            bijschaven, maar het ziet er goed uit. Ik heb gebruik gemaakt
            van een hele platte schrijfankermotor met twee droge accu's
            van 7 Ah en 24 V. Daarbij heb ik ook twee zonnepanelen op de
            Alleweder geplaatst met een zonnepaneelregelaar, welke de
            accu's op peil houden. De zonnepanelen zijn dus om de accu's
            bij te laden. Volgens betrouwbare bronnen kan ik straks zo'n
            25 km/h rijden, zonder bij te trappen. Dus met wat
            bijtrappen...

            Dit alles is natuurlijk experimenteel. Ikzelf blijf gewoon
            doorfietsen. Dat is natuurlijk meer HPV.

            Degene die geinteresseerd zijn, kom een keer langs.

            Groeten

            Joost Mutsaers
            Tel LNP Plastics 0162/587605

            Bericht voor snelle Ludger,

             Ik lees al vanaf juni 1996 de berichten van deze Mailing
            list, maar ben niet zo'n actieve schrijver. Vandaar mijn test
            meeltjes...