Re: Re Motortje

> Als dat loodgel accus zijn kunnen ze zonder schade maar 2 Ah ontlading
> weerstaan, of niet?

Dat zou kunnen, maar dan heb je maar 48W vermogen tot je beschikking.
Ik zie je daar niet hard mee vooruitkomen (gezien het feit dat je op
een gemiddelde fiets 250W nodig hebt om 25 km/h te rijden)

Wach effe. Ik zie een ding over het hoofd. Er wordt over 2 accu's
gesproken, dan heb je dus 96W tot beschikking. Daar rij je
waarschijnlijk iets van 15-20 km/h mee. Met (normaal) trappen iets
van 30 km/h.

Maar aangezien het omeen alleweder gaat, passen er gemakkelijk 4 accu's in.
Kun je best je gewenste snelheid halen. Ik vraag me alleen af waar je al die
zonnepanelen laat....

Karel