Re: gezien worden

Jaap van Bergeijk schreef:
> Het zichtbaarheidsgehalte is in beide gevallen
> identiek, het sociale gehalte (aaibaarheidsfaktor?) verschilt.

Dat is simpel te verhelpen, wordt een egel,
zet wat stekels aan je fiets.

Op de HPV list heb ik eens gelezen van een bukfietser die verschil
merkte als hij een ijzeren staaf vervoerde:
in de lengte: werdt hij voordurend gesneden
dwars op het stuur en hij kreeg alle ruimte!

Zet dus een dwars balk op je bagage rek (links is voldoende;-),
die stevig en scherp uitziet,
en alle auto's maken een ruime bocht om je heen.

mvg

    ir. J. Cazander

--  Philips Research Laboratories, Electronic Design & Tools / Services
--  Prof. Holstlaan 4 (WAY3.85)
--  5656 AA Eindhoven, The Netherlands
--  Phone: +31 40 27 44 131,     Fax  : +31 40 27 44 626
--  Email: cazander at natlab.research.philips.com