RE: gezien worden

> J. Cazander[SMTP:cazander at natlab.research.philips.com] schreef:
>
> Dat is simpel te verhelpen, wordt een egel,
> zet wat stekels aan je fiets.

De meeste ligfieten hebben de stekels al standaard ingebouwd: Het
kettingblad voor.

Ik krijg meestal veel meer ruimte als automobilisten mijn 73-tands
zaagblad in de gaten krijgen. Helaas trekt dat niet altijd onmiddelijk
de aandacht. Misschien moet een TL-pijl naar mijn kettingblad laten
wijzen.

Toni "Voor al uw zaag klussen" Cornelissen

--
Toni Cornelissen       |
Grenco GGS Group       |
tcornelissen at grenco.nl | toni at dse.nl