Re: gezien worden

J. Cazander wrote:

> Zet dus een dwars balk op je bagage rek (links is voldoende;-),
> die stevig en scherp uitziet,
> en alle auto's maken een ruime bocht om je heen.
> mvg
>     ir. J. Cazander

Een variant hierop heb ik ook wel eens gezien: een vlaggetje overdwars
aan je bagagedrager (links dus) met een scherp puntje aan het eind.
Automobilisten die om de vlag heen gaan, gaan ook ruim om jou heen.
Automobilisten die te dicht langs gaan, doen dat de volgende keer niet
meer.

grtx, bart
The Force, RC5 cracking Team University of Twente, Netherlands
http://www.cs.utwente.nl/~dirkson/rc5