Re: gezien worden

> Een variant hierop heb ik ook wel eens gezien: een vlaggetje overdwars
> aan je bagagedrager (links dus) met een scherp puntje aan het eind.
> Automobilisten die om de vlag heen gaan, gaan ook ruim om jou heen.
> Automobilisten die te dicht langs gaan, doen dat de volgende keer niet
> meer.

Volgens mij staat er in de verkeerswet of hoe dat ook mag heten, dat je
als fietser (of tweewieler, maar ligfietsn zullen daar wel onder vallen),
dat je voertuig - inclusief lading - niet breder mag zijn dan 75 cm.

--
Groeten van Niels,
               O                                  __o
Niels Geerts                            | Email:  niels at wfw.wtb.tue.nl
Department of Mechanical Engineering    | Phone:  +31 40 2473358
Eindhoven University of Technology      | Adress: Wh -1.127, PO Box 513,
The Netherlands                        	|         5600 MB Eindhoven