Re: gezien worden

> J.Cazander schreef:

> Dat is simpel te verhelpen, wordt een egel,
> zet wat stekels aan je fiets.

Sorry voor het gebruik van het woord 'aaibaarheidsfaktor';
gezien de reakties wekt dit direkt de associatie van
automobilisten die te dichtbij inhalen, afsnijden, of
anderszins 'aaien'.

Mij ging het er om door medeweggebruikers zowel gezien te
worden, als op een vriendelijke manier met voldoende ontzag
behandeld te worden. Constatering: dit lukt beter met kind
achterop een fiets dan zonder. Verders denk ik dat i.p.v.
uitsteeksels, of een kooiconstruktie of zo op de fiets, het
beter voor de verstandhouding zou zijn als alle automobilisten
regelmatig ook fietsers zouden zijn en alle fietsers zo af en
toe ook automobilisten werden.

groetjes,

Jaap van Bergeijk
http://flex174.aenf.wau.nl/