Re: gezien worden

Ben

> Het netto resultaat was dat ik met mijn linkerschouder zijn
>spiegel eraf reed, die - niet tot mijn ongenoegen - door een
>volgende automobiel aan gruzelementen werd gereden. Afgezien
>van een kortdurend verdoofd gevoel in mijn linkerarm en een
>langerdurende blauwe schouder had ik geen schadelijke
>gevolgen.

Is er klacht ingediend? Ik vind het nodig. Mijm droom wereld is, fietser
tikken fietser worden!

>Sedertdien heb ik ook maar een hoger lichtpunt op mijn
>bovenstuur (Challenge Wizard Forens) gemonteerd en een extra
>achterlicht achteropgezet

Daar zijn we zwak voor, alle voertuigen hebben hun hoekken verlicht en zelf
meer zoals rubber uitstekende standlampen van truckers. Wat met de
wetgeving voor twee lampen 75 cm van elkaar gemonteerd?

Maarten, waar vind je eem klein motor die een overal rendement heeft van 50%?

Aimé, B-4260 Fallais