RE: gezien worden

On Thursday, November 06, 1997 10:46 AM, Ludger Offerhaus
[SMTP:ljo at gfz-potsdam.de] wrote:

> Maar maak hem voor het geval dat iemand het niet snapt zo dat hij
> afbreekt
> zonder dat hij tussen de spaken komt en zonder dat jij omvergeduwd
> wordt
> (wat is een Sollbruchstelle in het Nederlands??).

Toen ik lang geleden (jaren 70) en in een ver land (BelgiŽ) nog op de
lagere school zat, werden er aan ons op een dag zgn.
"fietsverbreders" uitgedeeld. Die bestonden uit een rond
wit-met-rode-rand bordje op een steel, die je links aan je
bagagedrager monteerde. Ze zijn toen een poosje in de mode geweest,
maar nu zie ik ze niet meer.

Ondertussen tieren de vrijliggende fietspaden in Vlaanderen ook
welig.

vr.gr.
Krist