Re: gezien worden

> Is er klacht ingediend? Ik vind het nodig. Mijm droom wereld is, fietser
> tikken fietser worden!

Ik heb na een indringend gesprek met de onverlaat, die meer
geschrokken bleek dan ikzelf (de klap scheen binnen in auto
aanmerkelijk harder dan daar buiten) besloten er verder geen
werk van te maken omdat hij alle schade had.

Ben

B.J.M. van de Wetering, M.D., Ph.D.       Tel *-31-10-4635871
Dept. of Psychiatry - Outpatient Service  Fax *-31-10-4635867
University Hospital Rotterdam-Dijkzigt
PO BOX 2040
3000 CA Rotterdam
The Netherlands