Re Motortje

            Info gebruikte onderdelen aandrijving Alleweder:

            Motor:
            Printed Motors Ltd.(PML)
            Type GPM16LR (221 W)
            NL vertegenw. Rotero in Woerden
            Prijs Hfl. 411.-

            Toerental regelaar:
            MTRL 24/20 B 4Q gelijkstroomregelaar
            Ook via Rotero
            Prijs Hfl. 952.-

            Accu's:
            2x12 V - 7 Ah
            Saft Nife in Haarlem
            Prijs Hfl. 400.- (Ik heb ze kosteloos gekregen)

            Zonnecellen:
            2x MSW 10 Lite zonnepanelen (2x10 W)
            Theta regelaar
            Transolar in Heiloo
            Prijs Hfl. 830.-

            Ik heb de motor op het achterwiel gemonteerd met een tandriem
            overbrenging. Ziet er afgewerkt uit en je ziet er niks van.

            Volgende week hoop ik de toerenregelaar te ontvangen.

            Wat betreft wetgeving, ik geloof dat je een verzekering moet
            afsluiten boven de 25 km/h (met hulpmotor).

            Je ziet de kosten vallen behoorlijk tegen. Niet meer leuk voor
            als het uit je eigen portomonaie gaat. Ik heb een sponsor
            gevonden, even wat reklame:

            Technisch Handels-en Adviesbureau Jongenelen uit Bavel (NB)

            Groeten en voor bezichtiging, bel maar na de succes story.(
            Nog nog even niet, pas als hij rijdt).
            0162-587605
            Joost Mutsaers