Re: Marcel Wijkstra's homepage

Siem Weel schreef:
>Kan het kloppen dat Marcel Wijkstra's homepage
>niet meer bereikbaar  is?

Dan maak jij vast nog gebruik van een URL met 'fwi'
erin. Vorig jaar is de Fac. Wisk. en Inf. gefuseerd
en opgegaan in de fac. Wisk., Inf., Nat. en Sterrenk.
Dus: http://carol.WINS.uva.nl/~wijkstra/Fiets/

Overigens zal deze URL nog hooguit een half jaar blijven
bestaan. En mijn nieuwe werkgever, Lost Boys interactive,
heeft voor zover ik nu weet geen webspace voor werknemers.
Dus ziet het er naar uit dat het hele zaakje toch naar
de nieuwe website van de NVHPV zal moeten verhuizen.
Wat betreft de beloofde update: daar steek ik nu uiteraard
ook geen werk meer in. Ik heb wel een hele rits nieuwe
plaatjses gescand, en de nodige info vergaard, en ook de
tekst is al deels aangepast, dus wellicht dat ik er in een
vrij uurtje nog wat tijd aan besteed.

Marcel.

/`|,\  Marcel Wijkstra             marcel at lostcity.nl
\ | /  Lost Boys interactive    tel:   +31-20-4203371