Re: gezien worden

> Verders denk ik dat i.p.v.
> uitsteeksels, of een kooiconstruktie of zo op de fiets, het
> beter voor de verstandhouding zou zijn als alle automobilisten
> regelmatig ook fietsers zouden zijn en alle fietsers zo af en
> toe ook automobilisten werden.

Er is een land in Europa van wie ik denk dat dit in tenminste
80% van de autorijdende en/of fietsende bevolking de geval is:
Nederland.

Een ander land die ik goed ken is Duitsland en ik ben van mening dat
van alle duitse otomobilisten tenminste 80% geen enkele idee hebben
van fietsen en hoe en fiets in het verkeer rijdt. Toegegeven, in een
niet kleine aantal van fietsers geldt dit ook andersom.

Commentaar van Ludger?

Groetjes,
Mark.

        __     O               __O               Mark Maier