Alleweder met kap

Een maand geleden boodt Tonko Siepel zijn zelfgebouwde Alleweder te koop
aan. Ik was de eerste beller en heb 'm gekocht :)
Er zijn aardig wat mensen na mij geweest die belangstelling hadden voor de
fiets en graag wilden weten hoe de fiets er uitziet. Goed nieuws, ik heb
sinds vanmorgen een aantal plaatjes op m'n homepage gezet. Deze plaatjes
zijn gemaakt met een digitale camera in de fietsenkelder van het
Rekencentrum. De kwaliteit is niet echt denderend maar het geeft een
aardige indruk.

Groeten, Chris.
Chris Teuben, Rekencentrum Rijksuniversiteit Groningen
[We are Micro$oft. Resistance is futile. You will be assimilated.]