Re: Wie forenst wat?

----------
> Van: Arybert Lekkerkerk <arybert at globalxs.nl>
> Aan: nlhpv at ford.il.fontys.nl
> Onderwerp: Wie forenst wat?
> Datum: vrijdag 21 november 1997 20:43
>
> Het lijkt me leuk eens te weten wie er in de herfst en/of de winter
> (blijft) forensen al of niet op ligfiets.

Ik forens ook naar Den Haag, maar dan van Leiden. 16 kilometer enkele reis.
Sinds een jaar op de ligfiets,daarvoor op een racefiets. Zomer en winter,
en het weer is nog nooit een reden geweest om niet te fietsen. Mijn
conditie blijft op peil, het voorkomt een buikje en heeft een positieve
invloed op mijn stemming.

groeten,

Erik Smits