Re: Wie forenst wat?

Arybert Lekkerkerk schreef:

> Het lijkt me leuk eens te weten wie er in de herfst en/of de winter
> (blijft) forensen al of niet op ligfiets.

Meestal forens ik per ligfiets van Purmerend naar Amsterdam-centrum, 22
km enkele reis.Als ik met bus of trein reis, is dat vooral wegens andere
bezigheden op een dag. Het weer is niet vaak een spelbreker. Als het
glad is of als het echt hard ga ik niet op de fiets, maar dat komt niet
vaak voor.

Koude voeten: met een extra paar (dunne) sokken heb ik minder last van
de kou, en als het echt koud of nat is draag ik regenfietsoverschoenen,
met een gat in de zool voor de klikplaatjes.

Theo Mol