Re: wie forenst wat

In deze informatieve serie wil ik ook mijn zegje doen...

Ik rij dagelijks 2x 12.5 km van Sliedrecht naar Dordrecht, waarbij ik
zoveel mogelijk verkeerslichten probeer te vermijden, zonder al te
veel om te hoeven rijden. Het grootste deel over vrijliggende
fietspaden, maar ook stukken zonder fietspad.
Af en toe kom ik een andere ligfietser tegen, zowel op heen als
terugreis.
Volgens de turven op mijn kalender ben ik dit jaar pas 17 keer nat
geworden van de regen, waarbij ik dan lichte miezer of een rand van
een buitje niet meetel. Alleen de keren dat een regenpak
"noodzakelijk" was.

Met vriendelijke groeten,

Jeroen T. Bezemer
Sliedrecht