Re: Wie forenst wat?

Arybert Lekkerker schreef:
>Het lijkt me leuk eens te weten wie er in de herfst en/of de winter
>(blijft) forensen al of niet op ligfiets.

Helaas, helaas,
mijn nieuwe baas

is gevestigd aan de Herengracht, en het wegdek dat ik moet overschrijden
om het desbetreffende pand te bereiken is dermate slecht en wordt
bovendien vaak versperd door (vracht)auto's, dat ik het nog niet zie zitten
om daar met een ongeveerde ligfiets prettig langsheen te manoeuvreren.

Ik doe het dus vooralsnog op de rechtopfiets dan wel op de rechtoptandem.
Maar ik blijf des winters natuurlijk wel gewoon doorkarren.
N.B. 21km enkele reis, en 25 op de tandem.

Marcel.

/`|,\  Marcel Wijkstra         marcel at lostcity.nl
\ | /  Lost Boys interactive       +31-20-4203371