Re: wie fietst er wat...

Hoi,
Ik fiets dagelijks Bergentheim-Almelo (2 x 22 km). Alleen als het
's morgens regent pak ik de auto (geen douche gelegenheid op het
werk; auto is altijd beschikbaar). Kou houdt mij niet tegen.
Sinds ik m'n huidige ligfiets heb: in bijna 4 maand slechts 5x
echt veel regen gehad. Natte mist tel ik niet mee.
Tegen koude voeten heb ik ruime hoge schoenen gekocht. Daarin
kan ik met mijn voeten/tenen even bewegen voor goede doorbloeding.
Met groet,
      O           Henry Kompagnie
     _\\/\-%      gefocusseerd