Indoor ligfietswedstrijd (was: RE: Wie forenst wat?)

> olivier sels[SMTP:Olivier.Sels at geo.kuleuven.ac.be] schreef:
> ligfietswedstrijden die we in Belgie organiseren: veel fun, kom maar
> eens
> zien, de volgende is op 13 december in Breda om 8 u 30 's morgens.

Zonder een arrogante 'ollander te willen zijn: Het eninge Breda dat ik
ken ligt zo'n 11 km ten westen van Rijen. Als dat het Breda is dat jij
bedoeld, kun je mij dan vertellen waar die wedstrijd georganiseerd
wordt.

Bedankt,

Toni "Zwijndrecht is ook al van Dordrecht naar Antwerpen verplaatst"
Cornelissen

--
Toni Cornelissen       |
Grenco GGS Group       |