re: Wie forenst wat?

Zelf forens ik 2 a 3 maal in de week tussen Werchter en Leuven (13 km enkel),
en in het weekend tussen mijn huis en dat van mijn vriendin (30 km enkel).
Dit doe ik op mijn M5 Low Racer.
Ook in de winter rij ik langere afstanden, bijvoorbeeld naar de indoor
ligfietswedstrijden die we in Belgie organiseren: veel fun, kom maar eens
zien, de volgende is op 13 december in Breda om 8 u 30 's morgens.
Van koude heb ik eveneens weinig last: fleece muts, neopreen handschoenen,
thermisch ondergoed, t-shirt met lange mouwen, een lange koersbroek en een
goed fietsjack (water en winddicht). Dit als tip voor diegenen die nog
experimenteren met de juiste kleding.
Have fun,
Olivier Sels.