Re: Wie forenst wat?

At 23:17 23/11/97 -0800, you wrote:
>Eric - die alleen gedwongen door omstandigheden (niet het weer) met de
>auto gaat - Gulikers wrote:
>
>Ik moet erbij zeggen dat ik in de gelukkige omstandigheid verkeer dat ik op
> mijn werk kan douchen.

Hoe staat het eigenlijk met de verplichting(?) van werkgevers m.b.t. het
hebben van die douches? Is dat iets voor alleen grotere werkgevers of altijd
als er mensen komen fietsen over meer dan x km, of ... (bv na hardlopen in
de middagpauze is het ook wel lekker als je kan douchen).
Wie weet er meer?

Theo - die de hele winter doorfietst, weer of geen weer - de Gruiter

t.j.d.degruiter at student.utwente.nl
Booggang 27
7552 JX  HENGELO (Ov.)
tel.: 074-2433613