Re: Wie forenst wat?

> Het lijkt me leuk eens te weten wie er in de herfst en/of de winter
> (blijft) forensen al of niet op ligfiets.

Sinds half augustus forens ik tussen Borne en Enschede (UT), ca. 10 km
enkele reis (waarbij de korste route dwars door het winkelerf van Hengelo
voert; buiten de stad zijn er vrijliggende fietspaden), op een ligfiets.
Ik hoop dat van de winter te blijven doen.
Mijn vrouw fietst 3 keer per week hetzelfde stuk, op een opoe fiets
(tot ze ook een ligfiets heeft uitgezocht :-).

Groetjes,
Axel.