Re: Wie forenst wat?

-----Original Message-----

Het lijkt me leuk eens te weten wie er in de herfst en/of de winter
(blijft) forensen al of niet op ligfiets.

Leuke vraag Arybert! Kunnen we allemaal even ons verhaal kwijt.

Ik fiets dagelijks 2x23 km tussen Ter Aar en Amstelveen, behalve als het
'sochtends hard regent (dan zin mijn kleren 's middags nog nat) of kouder
dan -5 is.
Nu nog op een bukfiets, maar ik hoop snel een alleweder te kopen om ook bij
regen of kou door te kunnen fietsen
(Chris was mij net voor, anders had ik geheid die van Tonko gekocht).
Als ik 'sochtende en 's avonds in het donker rij, merk ik wel dat ik minder
zin heb om me in het zweet te trappen, 's zomers rij ik sneller.
Het meest kick ik op de uitgebreide voorziening op het werk, waar ik mijn
kleren kan laten hangen, en na aankomst uitgebreid kan douchen, scheren en
aankleden. Dat is iets wat ik iedere fietser zou toewensen.

 groeten, Karel